Ir al contenido principal

Troll

Recordo quan fa anys feia servir l'IRC sentir el terme de troll. Aquella gent que entrava literalment a liar-la, que creaven mal rotllo intencionadament i després despareixien. Sé que als foros (jo no ho he fet servir tant..) passava exactament igual, fent comentaris que distreien el tema de discusió i acabaven enfrontant a la resta de participants. Suposo que això continuava passant tot i que ha estat arrel d'un comentari al meu anterior post que m'he adonat que aquesta actitud té una plataforma d'actuació extraordinària. Ho he comentat amb altes blocaries, i crec que actualment l'accés als blogs ha contribuit a que molts fassin de trolls potser sense saber que ho fan.
A la Wikepedia hi teniu tota la definició i com actuen segons l'eina amb la que es belluguin, i els seus objectius o motivacions. En qualsevol cas, allò que els uneix és el fet de molestar intencionadament pel seu propi divertiment.
És per això que finalment he optat per moderar els comentaris. Única i exclusivament per aquest motiu, per tant, com sempre, us animo a deixar-hi la vostra, per què continua sent benvingut.

Comentarios

Sara Maria ha dicho que…
Estic amb tu, de moment jo he hagut de tornar a posar la ditxosa paraula deformada, que jo mateixa tant odio. Però igual acabo retornant a la moderació de comentaris...
Ferran Porta ha dicho que…
Suposo que un es pot trobar, en el món virtual, amb els mateixos "trolls" que a la vida real. Per això està bé que els comentaris dels blogs es puguin moderar (opció que jo també he activat, per si les mosques...)

Patada al trolls!
Mikel ha dicho que…
encara ni ha de Trolls ja ho crec que si.

Entradas populares de este blog

Crisi... sí

Soc una persona positiva. Els que me coneixen ho saben i els que no ho deuen haver notat per la majoria de posts que escric. Porto uns dies evitant escriure aquest post, però no me sento gens positiva. I sento que és algo que es respira, que es palpa a poc que parlis amb qui tens al costat. Evito escriure'l per què no m'agrada escriure de política aquí i evitaré el fer-ho, tot i així, trobo que la situació que estem visquent em desborda i potser no només ho veig jo així. Són massa coses les que es van acumulant i fan que el que potser em semblava una mena de petita "histèria col·lectiva" ho comenci a trobar greu. La vaga de transportistes està sent només la punta d'un iceberg, i les seves conseqüencies són importants. No criticaré mai a ningú que fassi vaga per lluitar per algo, el que no acabo d'entendre és aquesta necessitat de perdoneu l'expressió "putejar" als altres. Que ens quedem sense benzina els que cada dia hem d'anar a treballar en...

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos New Africa/Shutterstock Sylvie Pérez Lima , UOC - Universitat Oberta de Catalunya La vuelta al cole de septiembre del 2020, y el curso 2020–2021, estuvieron marcados por los termómetros, las mascarillas, los grupos burbuja, medidas estrictas para las entradas y las salidas, recorridos marcados dentro de los centros educativos, ausencia de salidas y excursiones, y distancias de seguridad en todo y para todo. Una situación que, aunque fue algo más tranquila el curso 2021–2022, supuso un gran esfuerzo para toda la comunidad educativa. Han pasado ya (o sólo) tres años, y parece que el nuevo curso iniciado en septiembre se asemeja a los anteriores a la pandemia. Pero hay algo diferente: inicia su escolarización la “generación pandemia”, los niños y niñas nacidos durante el confinamiento. Cómo ha afectado a los más pequeños Hemos podido observar a lo largo de...

La gestió de l'alumnat amb trastorn de conducta i/o conductes disruptives

No hi ha dubte que l'alumne que ens diu que no, que ens fa sorolls, que ens contesta, que parla quan no hauria de fer-ho, el que ens sembla que ens desafia, el que troba allò que precisament ens farà alterar la gestió de l'aula, el que sembla que no vol aprendre, que ens molesta... és l'alumne que ens suposa un major repte com a docents a les aules. L'anomenat alumne disruptiu és el que ens posa a prova sovint, però aquell amb un reconeixement NEE o diagnòstic de Trastorn de Conducta ens situa sovint davant la sensació que no aconseguirem que aprengui, i ens farà qüestionar-nos si ho fem bé si hi reflexionem, però també ens podrà portar a dir que simplement, no hi ha res a fer amb ell. I tirar la tovallola. Abocant llavors  l'alumne a l'expulsió permanent, i a poques solucions que acabin conduint a l'èxit educatiu i l'evitació de l'abandonament escolar.  Sense tenir receptes vàlides per tothom ni varetes màgiques que ho solucionen tot, us p...