Ir al contenido principal

Petits Grans Pensaments per les Eleccions (#28N)

Desitjaria ...

-Que les persones que fossin elegides entenguessin que no els hi atorgo el poder de res més que el d'actuar en el meu nóm i en de la resta de persones úniques que formem el conjunt de la societat en benefici de la propia societat.

-Que aquestes persones fossin escollides una a una i no en bloc. Saber qui són, què han fet i què poden fer, i no haver-me de guiar pels caps d'unes llistes creades només per les formacions polítiques.

-Voldria que els partits polítics es modernitzessin i assumissin trencar les jerarquies per tal que les persones vàlides i treballadores que estan a les bases puguin desenvolupar la feina en la que creuen amb el reconeixement que mereixen. Mentre la jerarquia vagi per devant que la feina i confiança real no podrem avançar.

- Que la por a perdre el poder no existís per què no és el poder com a tal la fita a assolir.

-Que personatges com la Esteban i tots els que l'envolten, no tinguessin el valor de contaminar les reflexions ciutadanes fins al punt de ridiculitzar una de les obligacions i un dels drets més importants com a ciutadans, que és triar qui ha de governar.

-Que la classe política fos algo més que només classe política. Que hagin sigut treballadors, correctament formats, que coneguin sobre allò que parlen i que des la posició més elevada fins a la més propera siguin persones que sobretot es sapiguen rodejar d'un equip format per professionals reconeguts pels seus coneixements i criteri encertat i no només per la lleialtat de partit.

-Que les fites i projectes que es proposessin fossin realistes i ajustades a les necessitats objectives del territori i les persones, i que assumissin grans pactes per tal que assumptes vitals com la sanitat o l'educació no sofrissin constants canvis.

- Que...

Comentarios

Damià Rodriguez ha dicho que…
Fantàstic Post.
Felicitats
Damiazuar
GURMET ha dicho que…
Un post ple de molt bones reflexions, m'agrada.
A la Belemn no se com li donen tanta corda.

Entradas populares de este blog

Crisi... sí

Soc una persona positiva. Els que me coneixen ho saben i els que no ho deuen haver notat per la majoria de posts que escric. Porto uns dies evitant escriure aquest post, però no me sento gens positiva. I sento que és algo que es respira, que es palpa a poc que parlis amb qui tens al costat. Evito escriure'l per què no m'agrada escriure de política aquí i evitaré el fer-ho, tot i així, trobo que la situació que estem visquent em desborda i potser no només ho veig jo així. Són massa coses les que es van acumulant i fan que el que potser em semblava una mena de petita "histèria col·lectiva" ho comenci a trobar greu. La vaga de transportistes està sent només la punta d'un iceberg, i les seves conseqüencies són importants. No criticaré mai a ningú que fassi vaga per lluitar per algo, el que no acabo d'entendre és aquesta necessitat de perdoneu l'expressió "putejar" als altres. Que ens quedem sense benzina els que cada dia hem d'anar a treballar en...

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos New Africa/Shutterstock Sylvie Pérez Lima , UOC - Universitat Oberta de Catalunya La vuelta al cole de septiembre del 2020, y el curso 2020–2021, estuvieron marcados por los termómetros, las mascarillas, los grupos burbuja, medidas estrictas para las entradas y las salidas, recorridos marcados dentro de los centros educativos, ausencia de salidas y excursiones, y distancias de seguridad en todo y para todo. Una situación que, aunque fue algo más tranquila el curso 2021–2022, supuso un gran esfuerzo para toda la comunidad educativa. Han pasado ya (o sólo) tres años, y parece que el nuevo curso iniciado en septiembre se asemeja a los anteriores a la pandemia. Pero hay algo diferente: inicia su escolarización la “generación pandemia”, los niños y niñas nacidos durante el confinamiento. Cómo ha afectado a los más pequeños Hemos podido observar a lo largo de...

La gestió de l'alumnat amb trastorn de conducta i/o conductes disruptives

No hi ha dubte que l'alumne que ens diu que no, que ens fa sorolls, que ens contesta, que parla quan no hauria de fer-ho, el que ens sembla que ens desafia, el que troba allò que precisament ens farà alterar la gestió de l'aula, el que sembla que no vol aprendre, que ens molesta... és l'alumne que ens suposa un major repte com a docents a les aules. L'anomenat alumne disruptiu és el que ens posa a prova sovint, però aquell amb un reconeixement NEE o diagnòstic de Trastorn de Conducta ens situa sovint davant la sensació que no aconseguirem que aprengui, i ens farà qüestionar-nos si ho fem bé si hi reflexionem, però també ens podrà portar a dir que simplement, no hi ha res a fer amb ell. I tirar la tovallola. Abocant llavors  l'alumne a l'expulsió permanent, i a poques solucions que acabin conduint a l'èxit educatiu i l'evitació de l'abandonament escolar.  Sense tenir receptes vàlides per tothom ni varetes màgiques que ho solucionen tot, us p...