Ir al contenido principal

1000


En la Biblia, el número 1000 significa multitut, gran quantitat i ja sé que molts blogs tenen 1000 visites diaries, i que la majoria dels que llegeixo diariament en tenen moltíssimes més acumulades, però per mi és un éxit. Ja sé que són mil descarregues de pàgines, que no visitants i que algunes d'elles també deuen ser meves però també soc conscient que per acumular mil en 7 mesos deu ser que potser també comença a ser interessant el que escric i em fa una i.lusió boja compartir-ho en tots els que em llegiu. Gràcies, espero no defraudar!!

Comentarios

Sergi ha dicho que…
Felicitats Sylvie! De debò... tu segueix així que a mi ja em tens de contertuli... i gratis!!!!

Enhorabona!!!!!!!!
Salut
Mon ha dicho que…
deixa que et feliciti es el primer cop que entro al teu bloc pero crec que no sera l'ultim
Unknown ha dicho que…
Vinc de sota el garrofer per desitjar-te mil visites més!!!
Mikel ha dicho que…
felicitats i tranquila que aixo nomes es el començament!! ;-)
Sylvie ha dicho que…
MOLTES GRÀCIES!! Sergi i Mikel, gràcies per les vostres recents aportacions que son tant ben rebudes i per la felicitació... Mon, gràcies per visitar-me i de debo espero q repeteixis (ei que jo també ho faig amb el teu eh! .-) i tondo rotondo aixi que des de sota el garrofer eh!! jejeje, gràcies. Tant debó n'hi hagin de mil mes!

Entradas populares de este blog

Crisi... sí

Soc una persona positiva. Els que me coneixen ho saben i els que no ho deuen haver notat per la majoria de posts que escric. Porto uns dies evitant escriure aquest post, però no me sento gens positiva. I sento que és algo que es respira, que es palpa a poc que parlis amb qui tens al costat. Evito escriure'l per què no m'agrada escriure de política aquí i evitaré el fer-ho, tot i així, trobo que la situació que estem visquent em desborda i potser no només ho veig jo així. Són massa coses les que es van acumulant i fan que el que potser em semblava una mena de petita "histèria col·lectiva" ho comenci a trobar greu. La vaga de transportistes està sent només la punta d'un iceberg, i les seves conseqüencies són importants. No criticaré mai a ningú que fassi vaga per lluitar per algo, el que no acabo d'entendre és aquesta necessitat de perdoneu l'expressió "putejar" als altres. Que ens quedem sense benzina els que cada dia hem d'anar a treballar en...

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos New Africa/Shutterstock Sylvie Pérez Lima , UOC - Universitat Oberta de Catalunya La vuelta al cole de septiembre del 2020, y el curso 2020–2021, estuvieron marcados por los termómetros, las mascarillas, los grupos burbuja, medidas estrictas para las entradas y las salidas, recorridos marcados dentro de los centros educativos, ausencia de salidas y excursiones, y distancias de seguridad en todo y para todo. Una situación que, aunque fue algo más tranquila el curso 2021–2022, supuso un gran esfuerzo para toda la comunidad educativa. Han pasado ya (o sólo) tres años, y parece que el nuevo curso iniciado en septiembre se asemeja a los anteriores a la pandemia. Pero hay algo diferente: inicia su escolarización la “generación pandemia”, los niños y niñas nacidos durante el confinamiento. Cómo ha afectado a los más pequeños Hemos podido observar a lo largo de...

La gestió de l'alumnat amb trastorn de conducta i/o conductes disruptives

No hi ha dubte que l'alumne que ens diu que no, que ens fa sorolls, que ens contesta, que parla quan no hauria de fer-ho, el que ens sembla que ens desafia, el que troba allò que precisament ens farà alterar la gestió de l'aula, el que sembla que no vol aprendre, que ens molesta... és l'alumne que ens suposa un major repte com a docents a les aules. L'anomenat alumne disruptiu és el que ens posa a prova sovint, però aquell amb un reconeixement NEE o diagnòstic de Trastorn de Conducta ens situa sovint davant la sensació que no aconseguirem que aprengui, i ens farà qüestionar-nos si ho fem bé si hi reflexionem, però també ens podrà portar a dir que simplement, no hi ha res a fer amb ell. I tirar la tovallola. Abocant llavors  l'alumne a l'expulsió permanent, i a poques solucions que acabin conduint a l'èxit educatiu i l'evitació de l'abandonament escolar.  Sense tenir receptes vàlides per tothom ni varetes màgiques que ho solucionen tot, us p...