Ir al contenido principal

Acabant els Cursos de Blogs


En pocs dies s'acaben els Cursos de Blogs que vam començar fa 15 dies amb Espiral. Han estat intensos i queden encara dies de valoracions i gestions que es fan quan sembla que ja no es fa res. És curiós com la majoria de feines en les que m'he dedicat comporten sempre moltes més hores que mai es veuen i dificilment es reconeixen.
Per mi l'experiència ha estat molt enriquidora. Hem començat blogs des de zero, afegint widgets, fotografies, xats, hem fet una sessió de coveritlive, hem mostrat twiter (tot i que ja casi no el faig servir jo...) i plurk...
Jo també he aprés ensenyant i trobo això fantàstic. Gràcies a tot@s

Comentarios

Ferran Porta ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Striper ha dicho que…
Quaslsevol activitat formativa implica preparacio de continguts i metodes , jo enrecordo quant habia impartit cursos de temas laborals la preparacio de metodes i continguts. I sempre aprenia alguna cosa.
Ferran Porta ha dicho que…
Syl, ara podries impartir un curs de blogs... via blog! Segur que a uns quants ens aniria de perles aprendre coses (twiter? plurk? ...???). Just an idea ;-)
Mikel ha dicho que…
Totalment d' acord amb en Ferran.
Ja pots ens pots anar fent un curs via blog , pasito a pasito per cazurros informatics com nosaltres jejeje
Sese ha dicho que…
Doncs l'aprenentatge autodidacta ha estat el meu vehicle de escriure al blog. De les paraules extranyes que dius no en conec cap. Al cap i a la fi si veig quelcom que m'agrada, clico i ho incorporo al blog.

Ja ens faràs cinc cèntims de mica en mica, oi? ;-)

Petonets
Sylvie ha dicho que…
Gràcies... però tots teniu blogs prou interessants no? i tots n'hem apres.. però vamos, que si teniu algun dubte que humilment penseu que puc solventar ja ho sabeu... oi!?
Petonets

Entradas populares de este blog

Crisi... sí

Soc una persona positiva. Els que me coneixen ho saben i els que no ho deuen haver notat per la majoria de posts que escric. Porto uns dies evitant escriure aquest post, però no me sento gens positiva. I sento que és algo que es respira, que es palpa a poc que parlis amb qui tens al costat. Evito escriure'l per què no m'agrada escriure de política aquí i evitaré el fer-ho, tot i així, trobo que la situació que estem visquent em desborda i potser no només ho veig jo així. Són massa coses les que es van acumulant i fan que el que potser em semblava una mena de petita "histèria col·lectiva" ho comenci a trobar greu. La vaga de transportistes està sent només la punta d'un iceberg, i les seves conseqüencies són importants. No criticaré mai a ningú que fassi vaga per lluitar per algo, el que no acabo d'entendre és aquesta necessitat de perdoneu l'expressió "putejar" als altres. Que ens quedem sense benzina els que cada dia hem d'anar a treballar en...

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos New Africa/Shutterstock Sylvie Pérez Lima , UOC - Universitat Oberta de Catalunya La vuelta al cole de septiembre del 2020, y el curso 2020–2021, estuvieron marcados por los termómetros, las mascarillas, los grupos burbuja, medidas estrictas para las entradas y las salidas, recorridos marcados dentro de los centros educativos, ausencia de salidas y excursiones, y distancias de seguridad en todo y para todo. Una situación que, aunque fue algo más tranquila el curso 2021–2022, supuso un gran esfuerzo para toda la comunidad educativa. Han pasado ya (o sólo) tres años, y parece que el nuevo curso iniciado en septiembre se asemeja a los anteriores a la pandemia. Pero hay algo diferente: inicia su escolarización la “generación pandemia”, los niños y niñas nacidos durante el confinamiento. Cómo ha afectado a los más pequeños Hemos podido observar a lo largo de...

La gestió de l'alumnat amb trastorn de conducta i/o conductes disruptives

No hi ha dubte que l'alumne que ens diu que no, que ens fa sorolls, que ens contesta, que parla quan no hauria de fer-ho, el que ens sembla que ens desafia, el que troba allò que precisament ens farà alterar la gestió de l'aula, el que sembla que no vol aprendre, que ens molesta... és l'alumne que ens suposa un major repte com a docents a les aules. L'anomenat alumne disruptiu és el que ens posa a prova sovint, però aquell amb un reconeixement NEE o diagnòstic de Trastorn de Conducta ens situa sovint davant la sensació que no aconseguirem que aprengui, i ens farà qüestionar-nos si ho fem bé si hi reflexionem, però també ens podrà portar a dir que simplement, no hi ha res a fer amb ell. I tirar la tovallola. Abocant llavors  l'alumne a l'expulsió permanent, i a poques solucions que acabin conduint a l'èxit educatiu i l'evitació de l'abandonament escolar.  Sense tenir receptes vàlides per tothom ni varetes màgiques que ho solucionen tot, us p...