Ir al contenido principal

Va de premis!


M'afalaga haver de dir que han tornat a triar el meu blog per tal d'atorgar un altre premi. Aquest cop ha estat l' Stripper, i el premi es Dardo 2008. El lema del mateix és :
“La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.

Els blogs que sel.lecciono aquest cop són els següents:

1. Les Croniques de Berlin del Ferran
2. La Nau Argos del Jaume Puig
3. El Blog del Mikel
4. El Blog del Ramon Font
5. El racó de la Sara Maria

Sé que alguns ja l'han rebut, però aixi com també li tornaria a donar a l'Stripper, aquests considero que se'l mereixen... ( i els altres que no he posat també!!... però he de triar....)

Gràcies per seguir-me llegint i fer gran aquest blog.

Comentarios

Striper ha dicho que…
Felicitas per el teu premi tant ben merescut i tambe als teus premiats. Petons.
Mikel ha dicho que…
es divertit aixo dels premis ;-)
Felicitats i Gracies!!!
Anónimo ha dicho que…
Comor, quer...
Sílvia però si el meu blog i jo som uns pobres pigalls.
És ben cert que fa ben poc que em moc per aquest món de la blogosfera, però, tot i així, trobo exagerat rebre un premi. És el primer que m'atorguen. I més de les característiques en qüestió. En fi, maca, vaig a veure que s'ha de fer ens aquests casos. I el que està clar, és que això m'exigirà esforçar-se més en el meu bloc, que darrerament estava una mica desmotivat.
Reitero el que he dit. Mil gràcies vendrellenca.
Un petonet
Борис Савинков ha dicho que…
Moltes gràcies pel premi. M'afalaga molt que el meu blog t'agradi. Els premis entre blogs són un curiós trenat de complicitats entre desconeguts. Impensable en altres temps.

Ens seguim llegint !
Ferran Porta ha dicho que…
M'ha agradat aquesta reflexió d'en Jaume: "curiós trenat de complicitats entre desconeguts". Ja és això, ja.
Mil gràcies per la menció, Syl. Amb premis o sense, segur que continuem esperant els posts mútuament!
Jobove - Reus ha dicho que…
gràcies per passar-te pel nostre blog, estem a la teva disposició pel que et convingui, el teu el trobem força interesant

salutacions des de Reus
Sara Maria ha dicho que…
Gràcies Sylvie!!
Sergi ha dicho que…
El teu blog darrerament s'hauria de dir: Reflexiones y aumentos de autoestima para amigos blogeros... Quina tia tu... Bé, felicitats a tots els guanyadors!!! I a tu guapa.
Salut i reconeixements públics
merike ha dicho que…
Felicitats per el teu premi i als teus premiats!
Sylvie ha dicho que…
Eps gent... tot i que amb retard us agraeixo els comentaris, agraiments, felicitacions....

Petonets!