Ir al contenido principal

Segones Jornades de la Penedesfera

Un any després d'haver-se realitzat les Primeres Jornades de la Penedesfera a Gelida, ja s'ha obert la inscripció per tal d'acudir a les Segones Jornades de la Pendesfera que aquest any tindran lloc al Vendrell, el 12 i 13 de Juny.
La inscripció és gratuita però obligatoria, ja que es fan a un local emblemàtic de la ciutat però de capacitat limitada (serà a la Vil·la Casals de Sant Salvador).
Tot i que les jornades es van crear en un inici per impulsar el coneixement dels blocaires del Penedés ( l'Anoia, el Baix Penedés, l'Alt Penedés i el Garraf) , són obertes a tothom. Encara més aquest any, ja que el títol de l'esdeveniment és Presència a la Xarxa i com podreu comprovar al programa quan us hi inscriviu l'interés per la web 2.0 guiarà també les jornades. Serà una manera de traslladar a la societat el fenomen blocaire i la resta d'eines de la web 2.0 i noves tecnologies des d'una vessant social i participativa.
Les taules rodones giraran entorn aquestes eines i la transformació de les organitzacions polítiques, mitjans de comunicació i publicació digital. Hi haurà una sessió formativa a empresaris per tenir presència a la xarxa i un taller de blocs, videoblogs, twitter, facebook etc per tots aquells que hi vulguin participar, a més de gaudir d'un dinar plenament penedesenc. Espero que pugueu assitir-hi. Punxeu aquí per apuntar-vos.

Comentarios

Ferran Porta ha dicho que…
Interessant de saber; merci per informar-nos-en, Syl!

Molts records.
Anónimo ha dicho que…
oi que pinta bé aquestes jornades?
a veure si es fa difusió de tot això i la gent comença a coneixer el femomen 2.0.:P

molt ben explicat!!!!!
Què t'anava a dir ha dicho que…
Molt bé. A veure si ens surt bé perquè tot apunta en positiu.
Raül Buira ha dicho que…
Esperem que tot surti bé i les jornades siguin un èxit!
Anónimo ha dicho que…
necesidad de comprobar:)

Entradas populares de este blog

Crisi... sí

Soc una persona positiva. Els que me coneixen ho saben i els que no ho deuen haver notat per la majoria de posts que escric. Porto uns dies evitant escriure aquest post, però no me sento gens positiva. I sento que és algo que es respira, que es palpa a poc que parlis amb qui tens al costat. Evito escriure'l per què no m'agrada escriure de política aquí i evitaré el fer-ho, tot i així, trobo que la situació que estem visquent em desborda i potser no només ho veig jo així. Són massa coses les que es van acumulant i fan que el que potser em semblava una mena de petita "histèria col·lectiva" ho comenci a trobar greu. La vaga de transportistes està sent només la punta d'un iceberg, i les seves conseqüencies són importants. No criticaré mai a ningú que fassi vaga per lluitar per algo, el que no acabo d'entendre és aquesta necessitat de perdoneu l'expressió "putejar" als altres. Que ens quedem sense benzina els que cada dia hem d'anar a treballar en...

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos

La ‘generación pandemia’ comienza la escuela: a qué debemos estar atentos New Africa/Shutterstock Sylvie Pérez Lima , UOC - Universitat Oberta de Catalunya La vuelta al cole de septiembre del 2020, y el curso 2020–2021, estuvieron marcados por los termómetros, las mascarillas, los grupos burbuja, medidas estrictas para las entradas y las salidas, recorridos marcados dentro de los centros educativos, ausencia de salidas y excursiones, y distancias de seguridad en todo y para todo. Una situación que, aunque fue algo más tranquila el curso 2021–2022, supuso un gran esfuerzo para toda la comunidad educativa. Han pasado ya (o sólo) tres años, y parece que el nuevo curso iniciado en septiembre se asemeja a los anteriores a la pandemia. Pero hay algo diferente: inicia su escolarización la “generación pandemia”, los niños y niñas nacidos durante el confinamiento. Cómo ha afectado a los más pequeños Hemos podido observar a lo largo de...

La gestió de l'alumnat amb trastorn de conducta i/o conductes disruptives

No hi ha dubte que l'alumne que ens diu que no, que ens fa sorolls, que ens contesta, que parla quan no hauria de fer-ho, el que ens sembla que ens desafia, el que troba allò que precisament ens farà alterar la gestió de l'aula, el que sembla que no vol aprendre, que ens molesta... és l'alumne que ens suposa un major repte com a docents a les aules. L'anomenat alumne disruptiu és el que ens posa a prova sovint, però aquell amb un reconeixement NEE o diagnòstic de Trastorn de Conducta ens situa sovint davant la sensació que no aconseguirem que aprengui, i ens farà qüestionar-nos si ho fem bé si hi reflexionem, però també ens podrà portar a dir que simplement, no hi ha res a fer amb ell. I tirar la tovallola. Abocant llavors  l'alumne a l'expulsió permanent, i a poques solucions que acabin conduint a l'èxit educatiu i l'evitació de l'abandonament escolar.  Sense tenir receptes vàlides per tothom ni varetes màgiques que ho solucionen tot, us p...